2 سال پیش 10 اسلاید 452 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (103)
  • آهنگ پیشنهادی: begin🫴🏻🤍

  • آبان 1400 ارمی شدم، اشک🥹.

  • میخوای قلبمو ذوب کنی یا چی احساس خیلی عجیبی تو قلبم کردم:)

  • اواخر 2018 ارمی شدم
    تقریبا اواسط رو به اواخر🤝🏻😔

    • همچنین ، منم اواسط رو به اواخر 2018 آرمی شدم🤝🏻

  • اس ۱ ، واقعاااا؟

  • انگار همین دیروز بود منتظر take two بودم

    • دقیقا ، انگار تازه داریم برنامه میچینیم برای استریم..

    • هعی
      کاش تا 2025 هم زمان اینجوری بگذره

  • من نمیدونم گریه چیه تو میدونی؟

  • همچی از کلاس چهارمم شروع شد که اسم بی تی اس رو از دوستام شنیدم و رفتم دربارشون تحقیق کردم و با آهنگ دینامیت آرمی شدم از اون موقع ۸ ماه میگذره
    و واقعا آرمی شدن یکی از بهترین کار هایی بود که کردم

    • برای هر آرمی اومدن توی این فندوم از بهترین کارا بوده🤌🏻

  • گریه؟نه بابا👍

  • بزار داستان آرمی شدنم رو بگم ماریا.
    قضیه ازین قراره وقتی کلاس شیشم بودم و مجازی ، میرفتم تو سایتا برای حل تمارین ریاضی.
    خلاصه یکی تو کامنتا واسه یکی ریپ زد از رزی و جنی جیسو چه‌خبر؟ منم چون میدونستم کره‌این این اسما و به کره‌ایا علاقه داشتم ، اسمشونو سیو کردم یه‌جا و رفتم دربارشون سرچ کردم.
    بعد تو یه قسمت که سرچای مرتبط رو میزاره نوشته بود -بی تی اس-
    منم هی سرچ میکردم و اولین بار جذب جیمین شدم و دیگه گیلیلیلی.
    خلاصه ویولنی که قرار بود ریاضی تمرین کنه سر از بی تی اس دراورد:)))))

    • چه جالب ، منم رفتم یوتیوب که برای زبانم فیلم‌ پیدا کنم که اجرای فیک لاو رو دیدم بعدم دیگه تشریف آوردیم به فندوم:>

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.